Články se štítkem: trend

Trendy v českém marketingu 2017

Trendy v českém marketingu v roce 2017

Trendy letošního roku budou youtubeři a živé mobilní video. To alespoň předpokládá 346 účastníků ankety o trendech a buzzwordech v českém marketingu. Optimismus, který je v odhadech růstu rozpočtů přítomný už několik let, značí nástup zlaté éry českého marketingu. Růst rozpočtů předpokládá dokonce 86 % dotázaných. 37 % očekává růst […]

Trendy v českém marketingu 2016

Trendy v českém marketingu v roce 2016

Letos se ankety účastnilo celkem 311 respondentů, což opět představuje nárůst oproti minulému roku. Pátý a tedy půlkulatý ročník naší ankety o trendech a buzzwordech se stejně jako ročník loňský nese v duchu finančního optimismu. Vstupujeme do zlatých let marketingu? Hitem jsou youtubeři Youtubeři jsou jako samostatná kategorie měřeni od loňska […]

Ondřej Martínek

Uplatnění geo nástrojů v byznysu pohledem Ondřeje Martínka

Rozhovor s ředitelem společnosti Globema CS s.r.o. Geo produkty a služby jsou jedním z nepřehlédnutelných fenoménů současnosti, z jejichž přínosů dokáže těžit čím dál více firem po celém světě. Jaké příležitosti pro firmy tato řešení skýtají a kam směřují do budoucnosti? Zeptali jsme se Ondřeje Martínka, ředitele společnosti Globema CS s.r.o. […]

Trendy v českém marketingu 2015

Trendy v českém marketingu v roce 2015

Marketingové rozpočty v roce 2015 porostou; hlavními trendy zůstanou reklama na sociálních sítích, mobilní web a obsahový marketing. Roste i zájem o využití mobilních zařízení jako platformy pro obchod. Potvrzuje se i stále pozitivnější vnímání fenoménu Big Data, který se posouvá ze sféry buzzwordů (tj. pojmů, o kterých se hodně […]

Trendy v českém marketingu 2014

Trendy v českém marketingu v roce 2014

Marketingové rozpočty v roce 2014 nebudou klesat a možná i mírně porostou. Stejně jako v minulých letech bude kladen velký důraz na využití sociálních sítí, mobilního webu a správné nastavení obsahového marketingu. Za stále důležitější bude také považován monitoring sociálních médií. Buzzwordy (pojmy, o kterých se hodně mluví, ale méně […]