Archiv pro štítek: taktika

Firemní strategie

Firemní strategie: 5 stěžejních oblastí, které je třeba uvést v soulad

Jak se firmy postupně vzpamatovávají z recesní kocoviny, fundamentální management je důležitější než kdy jindy. Pro nadnárodní společnosti a stejně tak i malé firmy – je to o výsledcích. S tlakem na výkonnost vystupňovaným do závratných výšin jsou firemní strategie a rázná exekuce pro manažery naprostou prioritou. Rázná exekuce si […]

Stanovení taktiky marketingového plánu

Stanovení taktiky vedoucí k dosažení cílů v marketingovém plánu

V sedmém kroku při vytváření marketingového plánu se zaměříme na volbu vhodné taktiky, skrze kterou budeme realizovat stanovenou strategii, a která nás dovede ke splnění stanovených cílů. Zvolená taktika by nám měla dát odpověď, jak konkrétně dosáhneme cílů, jaké aktivity k jejich dosažení povedou, jaké nástroje, kanály či metody použijeme. Nejdůležitějšími kritérii, která ovlivní a […]

Segmentace trhu

Segmentace trhu (zákazníků)

Segmentace trhu je důležitou součástí firemního plánování. Využijeme ji při tvorbě plánu rozvoje byznysu, marketingového plánu i finančního plánu. Umožní nám z pohledu našeho byznysu popsat a rozčlenit trh do menších homogenních celků (tržních segmentů), které korespondují s našimi cílovými zákaznickými skupinami. Tyto segmenty seskupují zákazníky se stejnými nebo podobnými vlastnostmi a potřebami, […]

Marketingový plán

Marketingový plán zaměřený na zákazníka

Vytvořit skutečně funkční marketingový plán, správně analyzovat a průběžně vyhodnocovat jeho efektivitu a dokázat jeho jednotlivé kroky řídit k očekávaným výsledkům, je nesporně umění, které se neobejde bez letité praxe marketéra, dobré znalosti trhu a konkurence, produktů či služeb a potřeb zákazníka. Stejně důležité jsou i teoretické znalosti marketingu (strategie i taktických nástrojů) a neustálé sledování nových trendů […]