Archiv pro štítek: obchodní cíle

Stanovení cílů v marketingovém plánu

Stanovení cílů v marketingovém plánu

V druhém kroku při vytváření marketingového plánu stanovíme pro jednotlivé produkty a služby cíle, které chceme dosáhnout. V případě, že máme pro jeden produkt stanoveno více různých cílů, specifikujeme v plánu každý cíl daného produktu pro určenou zákaznickou skupinu samostatně, abychom v dalších částech marketingového plánu mohli pro dosažení jednotlivých cílů definovat různou strategii, […]

Plán rozvoje byznysu

Plán rozvoje byznysu

Každý podnikatelský záměr vychází z nějaké vize, o které jsme přesvědčeni, že její dosažení nám přinese úspěch v podnikání, zisk, posune naši firmu dále a před naši konkurenci. Plán rozvoje byznysu (= rozvojový plán firmy) by nám měl pomoci tuto vizi popsat a specifikovat konkrétní kroky a okolnosti, které povedou k […]